Alltså nu skäms jag

Jag håller på med ett litet experiment. Har ju inget bättre för mig denna lediga torsdag.
På en bloggportal har jag nu skrivit om min beskrivning till att jag gärna viker ut mig, å att jag är blond med silikon bobies... Ska bara se om min besöksstatistik ökar. Patetiskt? Javisst!
Nu tänker jag i vilket fall skratta åt alla som besöker mig på grund av denna anledning, jag skulle göra detta, bara för att se vad det är för en tragisk människa som sköter denna blogg.

Ja jag skäms. Jag känner mig som en av de där blondinerna som ligger på topplistan.
Fast jag kan ha kul på vägen, för vi alla vet ju att jag har mer självrespekt än så.

Kommentarer
Postat av: kajsa

va försiktig bara det finns så mycket läskiga människor därute.

2009-05-21 @ 17:26:46
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, vilken rolig idé, det tragiska är väl att statistiken kommer öka med några 100% =)

2009-05-21 @ 20:15:25
Postat av: Helen

Men guuud va klockrent!

2009-05-22 @ 15:35:54
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0