All denna otroligt dåliga musik

Har ni lagt märke till hur mycket otrolig (hiskelig) dålig musik de spelar på radion just nu! Det går ju inte att ens lyssna på Rix morgon zoo längre, mina öron står ju inte uuut! The deal breaker (som man säger), som fick mina öron att tuppa av, var låten 'Ayo Technology med Millow. Alltså vad sjunger snubben om egentligen? Har ni lyssnat på texten? Han är trött på att titta på porr och spendera tid med sin hand, och vill ha en kvinna och göra det lajv i kökets alla hörn. Den slår NÄSTAN The killers 'are we humen or are we dancers'.
 Sen vaddå 'pokerface'? också en otroligt dålig låt utan djup. Ge er nu rix fm, jag har härmed bytt radiokanal till lokalkanalen (tom svensktoppen är bättre än er just nu). Tyvärr har Rockklassiker en radioskugga just i denna lilla staden, och Bandit envisas med att spela samma fem låtar om och om igen, varav fyra av dem är Metallica. 


Å ja, jag gör reklam för Anders och Frukost med Liberace här. (Tror att Sara och jag är deras största fans).

Kommentarer
Postat av: kajsa

lyssnar inte heller på rix längre

puss gummsan

2009-05-05 @ 01:08:42
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0