Sova, sova, sova

Idag vaknade jag upp klockan halv fem, efter att ha sovit ungjefär tre timmar. Sedan var det bara att stiga upp och jobba.
På jobbet råkade jag ha ugnsmedel på en diskbänk i trä.... INTE det bästa eftersom det är frätande. Jätte kul var det att ringa och berätta för kunden det lilla missödet.
Efter jobbet blev det gym, och sedan somnade jag två timmar i min säng, Vaknade inte ens av väckarklockan som ringde en timma, så trött var jag.
Imorgon blir det apskoj med tjejmiddag! Jag och Mangs har sett fram emot det hela dagen på jobbet idag! =D


Kommentarer
Postat av: kajsa

Oj 3 timmar inte bra,men bra att du jobbar.

Vad glad jag blir när jag läser att ni ser efram emot middagen.

Det kommer bli mysigt har pysslat lite i köket nu,med såser mm.

Sov så gott nu pussar

2009-03-27 @ 01:21:41
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0