Rullband kan vara lagom skrämmande

Min kära mor har tjatat att jag ska visa henne hur rullbandet på gymmet fungerar i ungjefär en vecka nu. Hon sa att det var skrämmande för hon var rädd att bandet skulle spinna iväg i 200 km/h när hon ställde sig på det, ni vet, som det gör i dåliga komedier eller tecknade filmer. Så idag visade jag henne hur det fungerar, och det visade sig inte alls vara så farligt som hon trodde. 

Tove har för övrigt kört ganska hårt idag, kondition en hel timme. Hon är lite trötter nu, vilket är bra eftersom hon ska upp klockan fem imorgon och bege sig till ännu en strålande dag på jobbet. 
Jag och min kära mor lagade för övrigt våfflor dagen till ära (våffeldagen ni vet). Underbart.


Jag visste inte vad jag skulle lägga in för bild så det blidde en där jag ser ut som stryk.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hihihi då får du vissa mig åxå hur det funkar.

Sist fick jag inte rullbandet att sluta så fick slänga mig av maskinen hihihih.

Duktig du är som tränar vännen.

Hoppas du får trevlig dag på jobbet.

Pussar

2009-03-25 @ 22:09:59
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0