Im back

Det har vart OLIDLIGT för stackars Sara dessa två bloggfria dagar, så för hennes överlevnads skull börjar jag här och nu med att säga att idag har jag och Mangs arbetat hos en kund som tydligen aldrig blir nöjd. Vi får betalt för en enda ynka timma, men vi arbetade en och en halv, visst får vi betalt för den där halvtimman såklart, men företaget tjänar ju inget på att vi "sölar".
 Där är det EXTRA noggrant med allt detta: Lister, kylskåp och spis, trapp, fönster, toaletter, får fällar...Ehm, alltså i princip allt... Hallå, vi är ju inga mirakel görare, vi är bara vanliga dödliga!
Så i frustration har jag sovit bort två timmar på soffan framför några avsnitt av "Vänner".

Och där var klubban klubbad.


Och min katta ålar sig ser jag... Ser det ur som mina tänder sitter glest?


Kommentarer
Postat av: Skogslilja

1. Nix, dina tänder sitter INTE glest.

2. Tack. För att du bloggar igen alltså! I'm saved.

2009-03-06 @ 13:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0