Idag har jag pillat mig i naveln

Min dag kunde inte ha vart mer långtråkig. Den är frustrerande långtråkig, (Varning, detta kommer att gå ut i klagorop på alla tråkmånsar). Skönt att dagen går en timma snabbare idag i alla fall, (ja, sommartid ni vet). Jag har försökt komma på tillfälliga glädjeämnen, men inget har tillfredställt mig. Boooooring day som sagt.
Jag har pillat mig i naveln hela dagen, vad fasen är det med Sverige? Är man i Grekland kan man bara gå utanför dörren och hitta någon att hänga med, eller käka middag ute lite sådär huxflux innan man drar till jobbet. Men neeeej, här hemma måste man boka folk femton veckor i förväg för att hitta på något "spontant".
Jäkla tråkgrisar...  höhö...
Medans ni kommer på något som man kan hitte på, ligger jag i min säng och pillar mig i naveln...
(Ursäkta mig så mycket)


Tove testade att dansa lite... Det var trist... Jag känner mig trist...


Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihi sama här har åxå tråkigt,sovit bort dagen fyyy vad jag mår dåligt när jag gör det.

somna igår kväll vid 12,vakna nu kl 4 på eftermidag.

det e ju sjukt.

nä ska väll göra lite nytta.

puss vännen

2009-03-29 @ 19:28:13
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0