Facebook

Ibland är facebook bara så otroligt störande. Eller egentligen inte facebook i sig utan mer folket, eller rättare sagt folk som försöker bli vän med en vid namn "sraghiki kgtgftt", nånting. Whats up med dessa människor? Skaffa er ett liv. Ni kommer aldrig att bli accepterade på min vännerlista så länge jag inte träffat er någon gång, eller har vänner gemensamt, om ens då.
Face har jag bara av en specifik anledning. Och det är för att snoka i andra människors liv. Varför skulle jag annars ha Face till?

För övrigt så har jag blitt medlem i gruppen som stödjer den kvinnliga läkaren på Astrid Lindgrens barnsjukhus, eftersom hon enligt mig är oskyldig, ni borde också bli medlemmar där, på face, om ni också tror att hon är oskyldig.


Tove är i alla fall en mycket skyldig bloggerska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0