Bortskämda prinsessa!

Ursäkta språket. Jag fick höra något så otroligt irriterande idag av en polare.
Kronprinssesan Viktoria ska gifta sig i en kyrka någonstans i Sverige, kyrkan är redan utvald. NÄSTA sommar kommer ju detta ske om jag minns rätt. Redan nu har man ställt in bröllop i denna kyrka, ALLA bröllop, fram tills HENNES stora dag, eftersom det måste fixas och trixas med allt vad det nu innebär. 
 De ger alltså allt för att hon ska få sin stora dag så bra som möjligt, medans andra brudpar har blitt av med datum och kyrka. Folk kanske har lagt ut stora summor pengar redan, och sedan blir det inte av. Jäkla svenne pajaser.
Dessutom kräver kungen oss stackars svennar på pengar att ha till den stora dagen. Jag får det ju knappt att gå runt som det är nu, och nu ska jag behöva betala ett bröllop på det också. Skit på er i så fall kungahuset. Bortskämda är ni.
I sådant här fall står jag för att säga: Avskaffa kungahuset.

Bortskämda barnrumpor.

Kommentarer
Postat av: kajsa

urcha är det sant?

fyfan urk håller med avskaffa kungahuset!!!!!

Det värsta ja vet är folk som tror dom är finare än alla andra.

Urch ibland skämms man över å bo i sverige.

HIhihih

puss vännen

2009-03-30 @ 22:33:58
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0