Att vara eller inte vara

Nu har jag fått lite bättre syn på det här med förhållanden.

Diskuterade just om man borde vara i ett eller vänta ett tag. Om man har haft ett förhållande en längre tid si så där fyra, fem år då kanske man vill bara ta det lungt ett litet slag. Så även om man träffar Tove under denna tid behöver man inte sleepa runt i en massa andra sängar och sådant skit. Träffar man en bättre person på vägen...  thats life lixom, och så är det ju. Men man behöver ju knappast springa runt på stan och leta efter någon bättre. 
Om man dessutom bestämmer sig för att satsa så vill man ju gärna gå in helhjärtat till hundra procent.
  Min största anledning att dumpa någon man träffar har hittills vart mitt vilda otama hjärta för resor. Så Tove tar det varligt och känner sig ganska till freds nu alltså.
Man kan väl säga att det här är det bästa förhållandet jag haft...



Bilder från gårdagen coming soooon...


Kommentarer
Postat av: kajsa

så skönt å höra att du mår bra vännen :)

Jo såsant man ska inte springa å leta.

Kärleken kommer när den kommer.

Så häftig bild hihihihi

Pussar

2009-03-28 @ 19:59:27
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0