Tove ska sova efter en 12 timmars arbetsdag...

Tove har arbetat och slitit sedan 05.30 imorse. Hon gick för övrigt upp klockan fyra... Och det ska hon göra imorgon också, för er som ville veta. Tyck synd om mig nu.

Å för er som är nyfikna. Jag har tagit en massa sprutor och mediciner inför afrika resan för några veckor sedan. Dessa är: Hepatit, (A eller B, har ingen koll), Gula febern, utan läkar intyg så kommer man inte in i landet, (Tanzania). Malaria tabletter tas en gång om dagen från den dagen jag åker (fredag), något mot turist diarré... Det var nog allt.

Yo ho, nu ska jag sova serrni. jag bloggar lite imorgon efter min fika med mr Amerika (som just tillbringat fyra dagar i Budapest). Måste ju säga hej svejs till honom innan jag åker.
Ciao vänner.

Kommentarer
Postat av: kajsan

Jag förstår att du e tröt gumman samma här.

Kom hem 4 på morg igår natt,jobbade då 12 timmar.

har varit så tröt å stressad därför har ja inte hunnit ringt dej.

roligt att du ska iväg men e lite ledsen,kommer sakna dej.

Puss min vän sov så gottigott

Jag kommer ringa dej när jag får lite ledigt.

2009-06-09 @ 23:41:09
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0