Stoppa en lök i örat

Igår vaknade jag upp med något så fruktansvärt ont i det vänstra örat så det går inte att beskriva. Jag försökte desperat att somna om i tre timmar innan jag övervägde att ta en alvedon, vilket jag gör ungjefär en gång om året. Men jag kom fram till att det inte var någon bra idé om man skulle få i sig alkohol under natten. Då kom jag istället på det briljanta idén att stoppa vitlök i örat. (Har ju hört att det ska fungera).

Vi hade dock ingen vitlök hemma, så jag började hacka vanlig lök, virade in det i papper och stoppade in det i örat istället. Efter en liten stund hörde jag ett "brr" ljud från örat, och locket släppte och det onda var över.
Sen var det bara att somna om.

De andra på bargatan tycker nu att jag är ett freak. Haha, som om det vore en nyhet.

Tove kan trolla.


freaket.


Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihi lök,jaså det viste jag inte ler.

krya på dej gumman pussar

2009-07-22 @ 20:37:50
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

SÖT-TOVE!

2009-07-24 @ 13:58:58
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0