En uppdatering innan jag dejtar John Blund.


Till nyfikna: Två nya hål i höger öra, och ett nytt i vänster. Tove ska nu färga håret korpsvart och göra hål lite här och var i kroppen och sedan tatuera helkroppstatuering och förstås, skaffa en stor flashig GANGSTER klocka i äckta guld, för maximal njutning av min ilska...

Okej, humorn på topp.

Föresten, för er som trodde att jag vandrade omkring på savannen och fotade djur. Det är fel. Jag satt i en Safari jeep. Men djuren är precis så nära som det ser ut.

Nu ska läsas upplösning av STIEG LARSSON (min nya hjälte), del två i MILLENIUM serien.
Natti.

Kommentarer
Postat av: kajsan

så snyggt towie :)

hoppas du har haft en mysig shopping dag.

sov riktig gott så hörs vi pussar

2009-07-08 @ 00:38:47
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0