The man from earth



Såg denna film från 2003 idag. Det hände verkligen ingenting i filmen, det var bara en massa babbel. Men vet ni vad? Den var så gripande så det finns inte! Riktigt, riktigt djup film! Den drog tag i ens tankar bums när killen avslöjade att han levt i 14000 år. Den har nu etsat sig fast i mitt minne. Om ni tycker om hysteriskt djupa filmer, är den här riktigt imponerande!
Jag fann något sorts lugn inom mig när jag såg filmen, helt otrolig. Ni måste bara se den, det är allt jag har att säga.

Kommentarer
Postat av: kajsa

ja justdet filmen den ska jag hyra kanske ja gör det i helgen då hihihih

2009-01-29 @ 18:52:52
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0