Sara och jag pratar rövarspråk

Om ni någon gång hör mig och Sara prata rövarspråk med varandra så stör oss inte, det är nog så svårt att lyssna till, så inte behöver jag också dig som mummlar oviktiga saker i mitt öra. Mest skoj är det att göra om namn, och lägga till osnälla ord. Så nu, om ni lyssnar riktigt noga kan man näääästan urskillja ett namn:
Roragogfreak.
 Så håll öronen öppna och gylfen stängd när Sara och jag är ute på raggarstråk. För vi är kräsna och osnälla.


En typisk raggarstråk kväll för ungjefär ett år sedan...

Tove har nu fått salt i såren från sina chips och hon bestämmer sig för att göra ett dagens uppdrag, mer om detta om en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Skogsilja

Hahaha! Åtminstone kan vi det ;)

Det raggarstråket minns jag.. haha, det var ett tag sen du!

2009-01-08 @ 19:47:56
URL: http://www.metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0