Jag är inte klok

Att jag var ute på äventyr inatt är väl det minsta man kan påstå. Typiskt mig att dra ut på krogen bara sådär för att någon påstår att det kommer bli kul. Usch å fy på mig. Efterfest blidde det såklart, och efter två öl och ett glas vin kommer det sig ju ganska lätt att man glömmer bort att man inte dricker sprit.
 Så hoppsan i galoschen, det där med att vara nykter ett tag gick i stöpet.  
Nu kom jag precis hem, med oborstade tänder å med håret åt alla håll och slänger mig på sängen för att blogga om skiten...
Hur var er måndags natt?


Lika het som på mitt tjugoårs partaj är jag ju knappast just nu...

För övrigt måste jag göra er besvikna och meddela att idag blir det zero uppdrag gjorda. Damn!


Kommentarer
Postat av: kajsa

lilla gumman,sånt händer,ja va orolig för dej.

Ta hand om dej vännen,se till nu å villa utt i helgen kraaaam kajsan

2009-01-06 @ 19:47:25
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0