Hur smart är jag?

Eller snarare, gick minnet i ide?
När jag gick hemifrån för att gå ned på stan, med en snabbfika på Sandys med Sara inplanerat, glömde jag bort tre viktiga saker.


1. Jag glömde minneskortet till kameran i datorn. Vilket resulterade i att jag släpade med min stora kamera helt i onödan.
Men vänta, det blir värre!

2. Jag glömde helt bort mina två engångskameror (från sommarn på Rhodos 2007!!!), som jag hade bestämt att jag ÄNTLIGEN skulle lämna in för framkallning, så de släpade man också med sig helt i onödan.

Och, 3. Vad är viktigast när man ska ta sig en runda på stan, speciellt då man ska hämta ut sina ögon (Linser)? Jo just det... Pengar! Jag glömde mitt bankkort på min säng. Som jag så smidigt fyllt på med pengar på morgonen.
"Du är så smidig Tove, varför är jag inte förvånad"?
Jag tar det som ett tecken.


För övrigt måste ni se vad jag köpte idag! (med kontanter). Nej, det har inget med kläder att göra, och inte nagelack för den delen heller. Detta tror jag kommer roa er stammisar måttligt (läs extremt) mycket. Läs snart...

Kommentarer
Postat av: kajsa

jobbigt å glömma specielt när man vill shoppa.

sånt händer jag höll åxå på glömma,blev stressad av någon ävla jehovas gubbe som knacka på det va hans fel att ja fick springa till tåget urk

2009-01-14 @ 21:29:19
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogslilja

Men turen till stan hade iallafall en poäng! Jag fick ju lite sällskap =)

2009-01-14 @ 21:56:40
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0