Gårdagens singel uppdrag



Igår hade tre brudar väldigt skoj med sina diverse uppdrag. Det är alltid roligare att köra uppdragen i samlad trupp än helt solo.
Mitt uppdrag var ju att prata med en brunhårig om Australien. Det samtalet kom på tal mitt i en massa babbel om bra rockfilmer och bra rock musik.

Tove "Ditt hår är väl ganska brunt kan man väl säga"?
Killen (lägger ej ut namn här) men han får stå ut med att kallas ¨killen¨då han hela kvällen envisades med att kalla mig tösen): "Ehh, nej det är ganska mörkblont".
Tove "Alltså brunt".
Killen: "Jahaaja, säger du det så".
Tove: "Jag har alltid vela åka till Australien".
Killen: "Ja det är säkert fint, min dröm är att åka till LA och surfa"...
-The end-

Fias uppdrag hade jag faktist riktigt skoj åt, då de faktist kom in i ett riktigt samtal om bästa pizzeriorna i staden.
Sara lyssnade jag inte så noga på.. ;).
Men mission completed.


Där med var första singeluppdraget gjort, lätt som en plätt, och mer lär det ju bli.

Läs mer om uppdragen här.

Kommentarer
Postat av: Skogslilja

var fias blond förresten? haha. Min visade sig ju ha mörkbrunt hår inte svart, men jag har gett mig själv godkänt ändå, för i mörkret när jag snackade med honom var det svart. Islandshästar var helt klart inte hans ämne, haha. Men det fyllde ju sitt syfte singeluppdraget ändå ;)

2009-01-18 @ 21:14:38
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: kajsa

hahahah tokfior.

Gud jag skulle vait med hihihi.

Jag tycker ni uppfyllde singeluppdraget galant ler.

Hoppas det kommer fler sådana uppdrag framöver hihihi.

Pussar från barret

2009-01-18 @ 21:35:15
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Anna

haha den boken verkar ju skitrolig! Modigt av er att våga göra det som stod där ;)

2009-01-19 @ 18:48:46
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0