Blogg.se:s statistik, en konspirationsteori?

Klockan tio i morse hade min besöksstatistik redan slagit nytt rekord. Öhum.. Vill inte säga exakta siffror, men ungjefärliga siffror, 800 (!) MER än det tidigare rekordet i bloggen.
I alla fall till saken. Det som är skumt här är att desto mer besökare jag fått, desto längre ned på listorna har bloggen sjunkit. Det gör mig lite pissed off, är det inte meningen att bloggen ska kunna synas längre upp på listorna om man av någon anledning skjutigt i höjden med besöksstatistiken?
Detta är ju bara frustrerande, kan detta verkligen stämma? Jag ligger hellre högre på listorna med normal statistik än att ha många besökare och ändå sjunka längre ned på listorna, vilket kanske resulterar i att mina stammisar inte hittar hit lika enkelt. Men det enda jag kan göra är att sucka, se på och fortsätta blogga som vanligt...   


En öl skulle ju sitta fint just nu asså...

För övrigt planerar jag stora planer för Fias "Jag åker snart och kommer inte hem på fyra månader" partaj. Återkommer om detta.


Kommentarer
Postat av: Skogslilja

Mjo du, men om det stämmer att du fått en massa nya läsare så är väl det viktigare än att toppa ngn lista. Varje person är ju unik, & ju fler du når ut till desto bättre va? Kanske alla bloggarna har fått nåt sjuk topp nu, vädret är ju uruselt ;)

2009-01-12 @ 12:56:02
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: FRUVIA

Tack för peppningen/FRUVIA//

Lycka till med din Blogg

2009-01-12 @ 14:10:06
Postat av: Nairomi

Tack! ^^ Din design va ju skitcool också!



Konstigt det där med listorna o.O

2009-01-12 @ 15:06:00
URL: http://www.metrobloggen.se/nairomi
Postat av: Janne Robin Hood

Ciao,

min fundering handlade om ett viktigt beslut - som måste tas. Som även kan påverka livet en del runt om. Får man säga att du är lite look-a-like Lisa Miskovsky? ;) Eller är det negativt?



Janne

2009-01-12 @ 15:06:42
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: Fiia

Åh,låter spännande;)

Jag får ångest när jag tänker på att jag ska lämna er,mina vänner i över 4 månader..kommer ju kanske knappt kunna mejla...:(

hoppas vi kommer ut på lör o kan ha ett hejdundrande avslut...puss

2009-01-12 @ 19:54:24
Postat av: kajsa

VA!!! vart ska du åka nu?

När åker du,nu blev jag ledsen det e så roligt när du e hema ju.

puss från barret

2009-01-12 @ 23:28:04
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0