Ett livstecken fran staden dar aven taxibilar ar turistit

Japp, hallojsan allihopa. Saknat mig?
Jag ville bara ge er ett litet livtecken och beratta att jag verkligen inte passar in i storstader. Jag och Emma var igar vilse 2 timmar har pa Londons gator. Det var prima lajbans. For ovrigt har vi shoppat, och partajat igar. Idag at vi mat tills vi madde illa.
Vi bor foresten pa ett rastafari/knarkarkvart/fore detta mentalsjukhus eller natt. Underbart. Storsta partystallet ar ju i vara korridorer. Men vi haller oss borta fran partyt, sedan igar.

Imorgon blir det hemresa. Ska bli skont att sova i sin egen sang med tvattade lakan...
Pa aterseende imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0