Ett FETT inlägg

Gårdagskvällen blev fett kul.
Vi rockade fett hela natten. Dock blev jag fett ledsen när jag insåg att jag glömt minneskortet till kameran... Så inga bilder alltså. Fett deprimerande. Vi träffade fett många rockers, som var fett balla, vilket resuletarde i en efterfest som jag inte var ett dugg (fett inte) sugen på. Blev ändå fett mysigt när jag fick dela soffa med Fia.
Älskar er FETT MYCKET <3!

Det var allt för nu. Föresten, kolla upp det här bandet på youtube, de är fett bra! Band of horses.


Rock on people!

Kommentarer
Postat av: Skogslilja

Vi är FETT snygga! ;)

2009-01-18 @ 19:30:07
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: kajsa

Jepps håller med Sara,ni är FETT snygga! :)

synd med bilderna men sånt händer.

Gud efterfest vad skoj hihihihi.

Jag kände på mig att ni skulle få super skoj.

Men jag va orolig ändå.

Nä nu ska jag ner i tvättstugan igen hihihi.

pusspussar

2009-01-18 @ 22:09:43
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Fiia

Vi rockade verkligen FETT!;P

sorry att jag inte lagt in bilderna från min mobil än,ska försöka hinna det ikväll;)

puss

2009-01-20 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0