Dagens stojigheter

Jag ska alldeles strax åka iväg med min kära mor, vi ska nämligen gå en vända på stan, vilket jag inte alls har lust med idag. Men vad gör man inte för sina kära päron?
Efter den svängen ska vi spana på kameror. Behöver live proffisionella råd till vilken jag ska välja. När jag fått proffisionell hjälp så åker jag hemmåt och beställer den billigt via nätet. Smart va?
För övrigt är det ju fredag idag, och vad betyder det? Jo, såklart utgång för mig, Sara och Kajsa. Yääääh!


En bild från nyår....


Kommentarer
Postat av: kajsan

TJOHOOOOOO!!!!!!!

hhehehehehehe

ses där vid cp hihihihihi

pusss kraaaam från barret

2009-01-02 @ 15:40:53
Postat av: Skogsilja

Nämen vilken gulligullig min jag gör! ehm.

Gud ja, utgång i kväll igen. Får se hur det bliver med lille trine bara, hon sägs ju hålla till i trakterna!

2009-01-02 @ 15:57:28
URL: http://www.metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: Sandra

Åh, bruna ögon och blont hår är typ det finaste!

2009-01-04 @ 16:24:22
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0