Dagar som denna

Vaknade för en halvtimme sedan, har smällt i mig en stor fet vitaminrik frukost och sitter just nu och andas i soffan medans körslaget går i repris i teverutan. Och sen då? Vad gör man nu? Söööndagar är väl ändå ganska trista? Inte får man vakna med en baksmälla som heter duga, eftersom jag har vart nykter hela helgen. Näääj, man vaknar upp och mår lika prima som en solstråle.
 Lite smått långtråkigt.
Nu ska jag spana runt bland mina "kommentatörers" bloggar, och se vad som händer där ute i blogg vimmlet.


Föresten, jag är jag och jag är värld ett lyckligt liv, som någon sa.

Nu glömde jag nästan att berätta för er att jag idag ska göra ett alldeles speciellt uppdrag, nämligen ett jag hittat på alldeles själv. Nyfikna?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha ja det är kul med gamla kort, kul att se hur man förändras :) Hur går det med sina Saabar förresten? =)

2009-01-11 @ 14:21:00
URL: http://www.jessicasblogg.com
Postat av: kajsa

Bra Towie du e så duktig :)

Låter härligt att du va nykter i helgen :)

Min helg ska jag försöka glömma,ringde till ida för att prata ut men hon tror att jag bara inbilar mig.

Men jag har en kännsla bara,att man blir huggen i ryggen härute,alltså skit snack.

Ajaj kanske jag skriver en diss till elaka människorna i min blogg jag fårse.

Kom på att jag å Fia skulle gjort vårat uppdrag igår.

Faaan att ja glömde det e ledsen förlåt.Kan vi kanske göra det i veckan,hör först med fian om hon kan.Härlig bild på dej vännen.

2009-01-11 @ 15:29:49
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0