Bland dåligt inflytande och flyttande berg

Jag måste ju faktist ta upp, nu när mina läsarsiffror stigit en del, att ni inte under några omständigheter borde ta efter mig. Detta betyder att inga upptåg som jag skriver om i min blogg borde utföras på hemmaplan, hur frestande det än kan verka. ;)
Jag tror att allt är möjligt faktist, man kan flytta berg, med lite hjälp från Gud och om man tror tillräckligt på det, det kan ni ta efter mig, och det borde ni göra.
Bra då var det sagt, inga snea miner och alla är glada, om inte lite gladare än innan detta inlägg lästes.
 
Det var nog allt jag hade att säga så här tidigt på morgonen, innan jobbet. Ni ska även få se dagens Uppdrag innan jag vandrar till arbetet.


Så här blir man efter för mycket Rhodos liv antar jag.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Precis Towie man kan allt,det gäller bara tron & styrka.

Hihihi riktiga söttnossar på kortet.

Ha en bra dag på jobbet vännen vi ses väll på messenger som vanligt hihihi

kraaaam barret

2009-01-07 @ 10:54:15
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Gabriella

störtskön bild! =)

2009-01-07 @ 12:21:31
URL: http://gabriellawestlund.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej vännen! Jag har tydligen nu råkat gått o blivit en trogen läsare på denna sida ;) hehe..du är flitig med inlägg måste jag säga..men det är bra har jag nått att sysselsätta mig med om dagarna ;) vilken snygging du fick med på detta kort..tell me about him ;) hahahaha..kram kram

2009-01-07 @ 15:32:55
Postat av: Melli

hej tove.. tack för att du kommenterar så fint i min blogg. måste bara säga du har en jättefin blogg.. och jätte fina kort... pöss o kram

2009-01-08 @ 15:54:56
URL: http://meliiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0