Aldrig mer alkohol

Lyd ett gott råd, från en som vet bättre:
Börja aldrig dricka alkohol.






Där är dom... ûber shotsen som fick skallen att flyga av.


Jag och sara agerar lebianer, ovanligt...

Vaknade med en äcklig baksmälla, fast kan inte påstå att jag var full igår. Vi har ju i för sig magsjukan som går i vännerkretsen, undrar om man råkat snappa upp den på samma gång....
Dags att vara nykter nu igen tror jag, ja det låter bra, så får det bli. Någon som vill följa med mig på mina nyktra strapatser?

Kommentarer
Postat av: kajsa

ja urch jag vet på bussen hem så slog det till i huvudet.

Jag har varit full många gånger men det här var ngt annat.

Det va som å få tandläkar bedövning i kroppen.

Det va så illa att jag hadde tänkt ringa en vän å be han bära mig upp till lägenheten för jag va hellt borta.

HMMMMM va va det i dom där shotsen?????????

Tur att vi alla kom hem oskada ialafall

Men det e alltid roligt å festa med er ska ni veta då gör det inte så mycket med baksmälla.

Men nu kan vi nog ta ett litet uppehåll tycker jag villa upp oss lite.

KRAM FRÅN KAJSAN

2009-01-03 @ 15:39:57
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogsilja

Jag var iaf nykter! ;)

2009-01-03 @ 21:16:20
URL: http://www.metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: Victoria

Var är klänningen köpt? Ser inte hela, men den verkar vara snygg:P

2009-01-04 @ 16:47:45
URL: http://www.metrobloggen.se/livetutanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0