Tove vill ha lugn och ro

Ni vet de där dagarna när man kommer hem från jobbet och bara vill slänga sig i soffan och titta på sitt favorit avsnitt av vänner och helt enkelt bara chilla?
En sådan dag hade Tove idag när hon kom hem från jobbet. Ojoj vad hon längtade efter lugnet själv.

Självklart kommer brorsan hem innan jag hinner sätta mig tillrätta i soffan. Han skruvar dessutom upp volymen på sin musik till högsta volym...
Underbart... Hur irriterande är inte det?

Så idag insåg jag hur underbart det vore att bo ensam! Kanske är dags att tänka på refrängen här efter sommarn. Tåls ju att tänka på om man är tjugo bast och har fast jobb. Fast jag skulle ju då helst villja bo med någon av mina nära vänner, det vore så niceigt så jag vet inte vad.


Om Tove skulle mova från sitt bo så skulle hon helt klart införskaffa sig en bajsbok. Finns ju inget roligare än det lixom.
Apropå bajsbok, Tove håller på att kissa på sig och måste nu springa på dass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0