Tove tänker aldrig uppträda i Melodifestivalen

Att se Markolio medverka i Melodifestivalen med en kärleksballad var ju lika otippat som att jag skulle hoppa fallskärm från slottstaket... (kanske vore något att fundera på föresten). Men det blir ju inte bättre än att jag hoppas på att han får komma bland de fem bästa.
Men jag hejar på Amy, som alltid.

För övrigt tycker jag att programledaren idag verkligen är usel. Vad är detta för skämt efter Heat:s framträdande lixom: "Förlåt nu om alla barn börjar tro på satan.." EEEH? Varför?


Tingeling på er.

Kommentarer
Postat av: Helen

Verkligen, Petra Mede är så dålig! Hennes skämt var inte roliga för fem öre. Som hon sa till Amy: Snart kommer du bli lite sur en gång i månaden. Men vadå, tjejen är 17 år, tror hon inte att hon redan har fått mens?

2009-02-15 @ 15:11:55
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0