Tove mår illa

Ikväll mår jag piss illa, å nej jag är inte magsjuk. Jag mår illa av olika anledningar som jag inte ens tänker försöka besvära er med just nu.
Förutom det har jag inte mycket att tilldela er förutom att jag länsar min dator på bilder som jag för över till en sådan där liten makapär för att få mer plats på min super sega dator.

Jag lovar att det kommer skojigare inlägg så fort min pms är över, inte sånna här deprimerande urtrista uppdateringar som det blitt idag.


Jag ser verkligen helt förstörd ut på den här bilden, den representerar väl hur jag känner mig inombords just nu antar jag.

Som sagt, så fort pmsen är över....

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy, krya på dig då! :/

2009-02-18 @ 10:56:54
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0