Tove har så väldans bra idéer ibland...

Tove skulle inte dricka någon alkoholhaltig dryck igår. Hon stod vid baren och funderade på antingen en cocacola eller en apelsinjouse. Sara beställde en vin.
"Usch" sa Tove.
Bartendern skrattade åt henne och tänkte antagligen att Tove inte var någon vin drickare. Sara skrattade också.
"Nä men jag tar en vin", säger Tove....
Ehhh??? What was that about?

Igår sa jag och Sara: "Vi ska se till att komma hem med tolv bussen".
Efter att vårt sällskap pratade om efterfest på en annan bar, så tänkte Tove om.
"Sara vi hänger på, och jag lovar att gå upp med dig klockan sex imorgon bitti".
Sagt och gjort, Tove vaknar av en röst från ovan som säger "Tove, klockan är sex". . . Å, det var Saras röst, men i Toves värld skulle det lika gärna kunna vart Elvis, Tove var så trött, efter cirka två timmars sömn, att hon skulle kunnat skjuta någon för att få sova vidare.

Det var ju bara att ta sig hem och sova några timmar innan man skulle släpa sina fötter till arbetet.
Det kallar jag rock´n roll. Dock kan jag ju meddela att varken jag och Sara drack oss vidare berusade, vi var mer höga på stämningen, för det blev en lyckad Onsdags kväll trots allt, och idag är Tove fortfarande party sugen... Ovanligt?


Jag och Sara hånglar loss. Eeeh, nää...

Kommentarer
Postat av: Skogslilja

Hahah, tur för mig att du inte hade nån pistol redo då..

2009-02-05 @ 17:56:02
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: kajsa

Hhahahah ni e för sötta ni.

Gud ja hihihihi Men duktigt av er att gå upp tidigt ändå. :)

Gud ja fattar inte hur du orkade jobba,det kallar jag starkt,jag skulle då inte stigit upp.

Puss på er mina party pinglor puss

2009-02-05 @ 21:51:36
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogslilja

Tove hade varit en död kvinna om hon inte gått upp!

2009-02-06 @ 13:37:04
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0