Think outside the box

Idag har Tove stora tankar på gång. Hon hade dessutom något på tungan.. Som försvann som en fis i vinden.

I alla fall. Nu sittter jag och funderar på låten som jag hänvisade er till i förra inlägget. Ibland blir jag bara så trött när människor har förutfattade meningar med kristna budskap.
Jag menar, bara för att det är rock musik så behöver det inte hänvisa er till något ont. Rock är en "slags musik genre", precis som pop eller klassisk musik. Bara för att låtarna har mer ljud, eller i vissa fall oljud, betyder inte det att de tillber satan. Om människor bara kan inse att rock är en musik stil INTE en bön till något ont.
Jag vill också bara påminna er om att SEX INTE är något FULT, det är något som blir välsignat när man och hustru blir en under Gud. Det var ju Gud som skapade sex.. Kära nån. När jag var inne på ämnet bara...
Fast Tove är ju ingen Heliga Birgitta så varför ska hon komma här och säga nått.

Men då var det sagt, och alla är glada och nöjda.
Ciaoo.


Lite för stora tankar för mitt lilla huvud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0