Tove är inte vis

Nä, vet ni vad!
Igår spelade jag Trivial Pursuit mot Jesper och Anders. JAG HATAR DET SPELET! Eeeh.. ni kan ju bara gissa varför? Jag kan ju inte svara rätt på en enda fråga. Hur vis är jag egentligen? Fy fasen vad jag känner mig ovis just nu.
Tack och lov så låg ju jag och Anders på samma nivå och fick ihop lika många "tårtbitar". Medans Jesper fick alla enkla frågor om Pippi Långstrump och tog hem spelet. Men egentligen, vem vill veta allt? Vad är det för kul med det?


Jag kände mig faktist så osmart att jag ville gå hem. Dålig förlorare? Nja, lite. Men då skulle ni se mig spela minigolf....

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihihi gumman jag är inte heller bra på såna spel,så då är vi två om det hahahahah.

Ha en trevlig lördag kväll pussar

2009-02-07 @ 16:36:03
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogslilja

Det där är jag med på nån gång!

2009-02-07 @ 18:13:02
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: Fiia

Jag hatar sånna där spel,jag e verkligen urdålig på sånt..jag e ju inte alls allmänbildad! vi får väl bilda klubb el nått;)

2009-02-07 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0