Tove är inte partysugen...

Tove försöker att intala sig själv hur otroligt patetiskt det är att partaja en dag som denna. När dessutom melodifestivalen går av stapeln ikväll. Men det enda Tove kan tänka på är hur otoligt social hon är just nu. PARTA, PARTA! Men icke... Hon har lovat sig själv att sitta inne och växa fast i soffan ikväll. Suck.

Jag fick ett ryck oh skrev detta SMS till Sara: "Asså, varför ska man vara nykter när man kan vara full? Vet du hur otroligt partysugen jag är!! Ska vi röja?"
Tove är verkligen ingen bra förebild idag...
Vi kan anta att Sara suckade och eller asgarvade när hon såg det, och just därför svarade hon med "Älskling... Haha, du är ju hopplös. Vad har det gått? Två dagar sedan vi återvände från senaste efterfesten..."

Ja Tove är hopplös.
Tove är INTE partysugen, och hon är INTE sugen på en öl och inte heller på en Bacardi Breezer eller vin eller wiskey... Intala, intala.


Detta är int min dator så var tvungen att ta en bild från bloggarkivet. Ursäkta mig lixom.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahahah sama här :) jag försöker intala mig åxå,vem vet om jag kan stå emot kanske jag drar till hotelet ikväll det va ju ett tag sedan.

Nä jag ska försöka jag med, fast det suger,man e ju ung.

Vi får tadet lungt ikväll då suckar :(

HIHIHIHI :)

PUSS

PUSS

PUSSAR

2009-02-07 @ 16:39:41
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogslilja

Rätt, rätt, vi måste ju ha lite självrespekt kvar. Och vems dator månne det då vara?

2009-02-07 @ 18:12:00
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0