Tove är ännu mer arg!

Ojojoj!!! Ibland har jag bara lust att skrika IDIOTER åt hela Sveriges rättssystem!

Hör här: En tjugoårig man får 25 000 (!) spänn för ett ärr han har i ansiktet. Mycket pengar? JAA! En hel del faktist!
Arboga mamman fick 75 000 kronor höjt till 100 000 kronor när hennes två barn blev knivmördade! Mycket? NEEEEEEEEJ!

Hur kan detta stämma? Hon förtjänar en sju siffrig summa för upprättelse!
Jag har tappat tron på Svenska rättssystemet.... Ni är ju bara en bunt pajaser som tänker på pengar, inte på människors rättigheter!


Gud skapade regnbågen för att visa oss att han aldrig kommer att låta en liknande katastrof som vid Noas ark hända igen. Kanske borde Sveriges rättsystem göra en liten liknande gest för att visa att ni kan bättre än vad ni visar?

Kommentarer
Postat av: kajsa

håller med det är förjävligt jadu jag vet inte riktigt vad jag ska säga,ibland kämms man över att bo i sverige alla dessa konstiga lagar.

2009-02-16 @ 20:11:25
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogslilja

Ujuj, vilken bloggspeed du fått upp, man hinner ju knappt med att läsa längre sweetie. Men glöm inte att du lovat att hälsa på mig härute snart!

2009-02-16 @ 22:03:54
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: Carro

Så jävla rätt du har tove! Jag håller helt med... det går utför. . .

2009-02-17 @ 13:13:46
URL: http://www.metrobloggen.se/jaecarro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0