Skrämmande tid...

Min knäppa rädsla är som ni kanske vet, tid. Hel skumt eller hur? Men vad fasen lille Tove då, tänker ni. Men det skrämmer mig verkligen, idag är imorgon och imorgon är idag. Vad är Tid egentligen? Existerar tid? Tid är kanske bara en illusion? Vad skulle hända om dagarna inte var uppdelade i timmar, och veckorna i månader, och månaderna i år? Hur skulle livet se ut utan tid? Tid gör mig galen. Det känns som om det var igår det var nyår, till exempel, men nu helt plötsligt är det ju februari. Innan vi vet ordet av är 2009 slut och nästa år tar sin början. Hur kan jag leva när jag räknar dagarna som jag gör? Jag försöker verkligen leva varje dag istället för varje år, men jag är rädd ibland...

Jag måste vara den enda på denna planet som verkligen skräms av tid!
Måste kolla upp om det finns något namn för denna rädsla...


Kommentarer
Postat av: kajsa

ja urcha jag vet jobbigt jag e åxå inne i den perioden,mycket å göra hatar den jävla klockan hihihihi.

Plus att jag har ålders noja tycker det går så fort allting hihihi.

Vi får ta en dag i taget å göra det bästa av det.

KRAM

2009-02-02 @ 19:43:49
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: EmMa

Tror d e rätt vanligt att va rädd för tid, så du e inte helt knäpp :-P Jag e d me, hinner inte me nåt känns d som!

2009-02-02 @ 21:29:06
URL: http://giapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0