Saw är genialiska filmer

Jag är säkert inte ensam om att tycka att Saw filmerna är helt genialiska! Ja, de är en aning ofina och grova, men regissören har verkligen fått till en känsla som rör en ända in i magsäcken, och inte på samma sätt som Phantom of the opera, Nykel till frihet eller The Man from earth.

Man blir psyckad ända in to the bone. Filmerna får en att tänka på hur långt en människa kan gå för sin egen överlevnad, och det finns ingen som helst empati någonstans. Skulle det värsta verkligen vara att dö?

De är genialiska to the bitter end.


Ingen film man bör göra amatörmässigt hemma dock...


Kommentarer
Postat av: kajsa

ja jag har sett dessa filmer dom är hemska minns specielt e scen när en kille sågar av sig bennet när jag ser det sitter jag bara å skriker URCH.

Men bra edet det håller jag med om.

Blev nu sugen på filmkväll hihihihi.

PUSS

2009-02-24 @ 20:25:15
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0