Portad från Mariatorget 1A

Tove blev igår medlem på en "fun" grupp på facebook. Nämligen stödgruppeen för de som är portade från Mariatorget 1A. Jag var ju tvungen att digga dessa folk. Så jag skrev på deras "wall":
"Jag vill också bli portad"!!!!

Själklart fick jag då några tips om hur jag kan gå till väga för att ro detta i hamn:
"Kära Tove
Vi har tre tips till dig som fungerar utmärkt isåfall
1. Putta på vakten
2. Smit från vakten
3. Visa upp för vakten att du dricker öl som du tagit med dig från förfesten. Inne på rocks."

Tove tackar och bockar för tipsen. ;)


Kommentarer
Postat av: Skogslilja

Hahaha. Nu när du har så mycket partyrelaterade inlägg blir jag ju nästan lite sugen igen. Nyss hade jag ju bestämt motsattsen.. Haha

2009-02-12 @ 15:19:23
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: Anonym

hihihihi ler

2009-02-12 @ 17:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0