Pictionary

Finns det något mer skoj än en helkväll med tacopaj och pictionary med fyra av sina bästa vänner. . Skulle inte tro det va. Mina mungipor är fortfarande uppe vid hårfästet på grund av all skratt.



Fia fick denna teckning till 'snigelsoppa'. (Det ska föreställa ett lock).

Hela gänget utom fotografen (me).


Sara gissade rätt på tredje försöket. Orm, kobra, dinosarie. Way the go! (eller hur man säger)...

Tove försöker lista ut 'frukostteve', vilket inte var det lättaste. Och vet någon ens vad det är för något?

Många skrattsalvor igårkväll alltså.
Tack för en superduper skojig kväll alla glada!


Kommentarer
Postat av: Fiia

Åh va kul vi hade,den kvällen kommer jag kunna leva länge på:D

2009-02-28 @ 13:42:01
Postat av: Skogslilja

=D

2009-02-28 @ 15:24:04
Postat av: kajsa

hahhaha mina käkar är öma länge sedan jag skratat så mycket hahaha.

ja det va verkligen mysigt fian hadde gjort så fiiiiiint.

nu ska jag åxå lägga utt bilder från gårdagen.

puss

puss

pussar

2009-02-28 @ 16:00:36
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0