Om man ändå vore gay.

Läs här.
Hur många gånger har ni tänkt tanken, lite på skoj sådär, att livet vore mycket enklare och för att inte tala om roligare om man vore gay? Man vore mer välutbildad, mer vältränad, mer hälsosam... Man bidrar helt enkelt till ett bättre samhälle. Visst vore livet mycket enklare!?

Ehm.. Asså. Nej.
Appropå länken där uppe så verkar allt mycket enklare pga att man inte vill ha barn, man klär sig bättre och har ett väldoftat hem. (Vilket inte vore helt fel i vissa fall). Men om man vill ha barn då? Jag vet inte med er, men jag har fått för mig att man måste vara man och kvinna för att storken ska kunna knacka på dörren. Och förutom alla de där ytliga grejorna så har de väl minst lika jobbigt som oss vanliga dödliga att ta sig fram i livet. Allt går ju ändå inte ut på att dricka fancy vin och äta skaldjur till middag varje dag. Eller? Har jag missat nått?

Det är knappast de som är hetero man kan skylla på, enligt Marcus Dunbergs text, och ja, det är jag som har analyserat nu. Enligt din text, borde man skylla på de människor som skaffar barn, det är tydligen därför heterosexuella män blir feta soffsoftare, på grund av att barnen tar för mycket tid.

Om personen man är hemligt olyckligt kär i vore gay däremot, då skulle livet vart en aning simplare ett ental gånger.


När jag börjar tänka i dessa banor vet jag att det är dags knyta.

Men alla ska vi vara stolta över vår sexuella läggning och ha det kalas kul i livet i alla fall. Med eller utan barn, med eller utan snopp.

Kommentarer
Postat av: Skogslilja

"Om personen man är hemligt olyckligt kär i vore gay däremot, då skulle livet varit en aning simplare-" haha

2009-02-27 @ 11:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0