Olyckor kommer alltid i tre...

Det är sant.
Eller, jag som är en aning skrockfull räknar faktist olyckor till tre. Om det gått dåligt av något slag redan på morgonen kan jag räkna med två olyckor till under dagen. Det slår nästan aldrig fel.. (Inte konstigt med de negativa tankarna).
Som flygplanskraschen nu... Två till känns som något att räkna med. Behöver inte vara krascher, men i samma kategori. Flygplan. Jag brukar oftast kunna räkna till tre inom loppet av en vecka.

Är det bara jag som är helt skum eller?


Dessutom brukar det hända något i den kategorin innan jag ska ut och flyga, vilket får mig att tro att jag kommer att vara med om den andra eller tredje olyckan...
Är jag helt bakom flötet eller är jag en helt normal flygrädd Tove?

Kommentarer
Postat av: kajsa

urch jag såg det på nyheterna,hemskt :(

Du är inte skum towie,du är bara rädd att det ska hända hemska saker.

Själv lägger jag nycklar på bordet varje dag plus att jag har haft sönder en spegel hahahah.

Ora dej inte vännen.

Pussar

2009-02-25 @ 18:37:51
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0