Motströms som vanligt

Hela bloggsverige ligger i kalabalik efter Melodifestivalen. Så jag tänker faktist inte ens nämna den. Det går som det går.

Däremot tänker jag nu meddela alla läsare att jag Diggar programledaren Petra Mede. Det kan nästan inte bli mycket mer min humor i sånna här sammanhang.

Eeeh, jag skulle nu ha laddat upp en bild på henne här. Men gissa vad? Det finns ingen bild i hela internet universum på denna människa. Istället får ni väl ta min humor, pluss lite mörkbrunt hår, och placera bitarna till ett alldeles förträffligt yttre. Och vips, sådär fantasifullt och bra måste jag meddela. Eftersom hon nu bara kan existera i bildformat i vårt undermedvetna.


Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihi jag diggade hon ugglas hahah hon e så härligt flumig thihihihi

Hoppas du har haft en myskväll pussar

2009-02-08 @ 00:52:45
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0