Med risk för att bli stämplad som IQ befriad

Nej, jag har fortfarande inte kommit iväg till gymmet. Väntar på att Angelica ska sluta jobba nämligen.
Men tänkte på något som jag inte har en aning om vart det kom ifrån.

När man blir sondmatad, ni vet på sjukhus. Blir man matad med kött då? Nu tycker ju ni att jag är helt hjärncell befriad och säger att det bara är näringsämnen som man blir matad med.
Men vaddå näringsämnen? Det måste ju komma någonstans ifrån?
Om man till exempel är jude, då äter man ju inte fläsk, eller om man är vegetarian eller vegan, då kan man ju inte bli matad med kött och mjölkprodukter. Kan man då vägra detta? Eller hur fungerar det?

Min fråga är säkert helt enkel, och ni får gärna kalla mig för fiskmås, men vart kommer näringsämnerna från i slangarna egentligen?
Bara en tanke så här mitt på dagen...


Men hur ser vi ut? Här försvann det en del hjärnceller som kunde kommit till användning idag...

Kommentarer
Postat av: Fiia

Hmm intressant fundering det dära..blir faktiskt lite fundersam jag med..jag e nog också rätt iq-befriad i så fall...

2009-02-19 @ 08:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0