Måste man ha en man för att bli hel?

Vad är detta för tjafs egentligen?
Ibland kan jag bli så otroligt irriterad på serien "Sex and the city", en av mina favorit serier. Regissören måste ha vart en väldigt flickig kvinna, vilket inte jag är ett dugg, trots att somliga av mina vänner tycker att jag är kvinnligast i hela gänget... EEEH! I vilken värld då om jag får fråga? De som säger det har verkligen en förvrängd bild av mig. Hela serien grundar sig ju på att en kvinna behöver en man för att göra sig själv hel. Whataaa? Vi klarar oss väl bra på egen hand, och råkar man hitta någon att dela allt med så är väl det fint. Men inte kommer jag att bli hel om jag finner någon att dela allt med. I så fall ser jag mina vänner som mina "Soulmates", för utan er så vore jag inte hel. Men jag måste ju meddela alla att jag klarar mig alldeles utmärkt på egen hand, och även om jag skulle skaffa mig en pojkvän så blir jag ju inte mer hel för det, bara mindre ensam om kvällarna.

Jag är väl inte halv inte...


Två av mina soulmates.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Så sött du är vännen :)

Klart du har oss duvet vi ställer alltid upp.

Ja visst klarar man sig utan en man :)

Vi e starka kvinnor vi hihihihihi ler.

Men visst så saknar man någon men,jag har ju er.

Men jag är glad att du hittat en pöjk jag tycker ni e så sötta tillsamans.

puss

puss

2009-02-11 @ 22:08:33
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0