Gud så underbart!

Tove städar, som ni kan se i inlägget innan så behövs det ju...
Men i alla fall, Tove upplever just precis nu vår känslor! Hur underbart är inte det på en skala?

Jag skulle också villja säga till Fia, att idag mår jag så prima som man bara kan må! Tror att du hade en bricka i det spelet. Aja, du fattar kanske vad jag snackar om, eller inte, men det är fett nice i alla fall!

Inatt blev jag dessutom väckt av att Jesper ringde mig, full. Alltid lika söt när han snackar med mig i telefonen på fyllan. Tyckte han sa att han skulle vara nykter tills han fick ett jobb, men det gick ju antydligen inte. Ja det var ju tisdag och utgång, och tydligen fick han dricka öl under pistolhot av Anders, det var ia alla fall hans ursäkt. Men i vilken rock´n roll värld är det onormalt? För övrigt skulle han ha smält till en pöl om jag överaskade honom med att knacka på dörren och ge honom en puss på morgonen... I vilken värld tror ni jag pallar åka två timmar så tidigt på morgonen? Näj, inte denna morgon i alla fall. Jag sov så bra så jag vet inte vad. PLUSS jag kan ju inte dejta en pöl, hur skulle det se ut lixom?

Sorry, nu ordbajsar jag, så jag bjuder på en bild.


Asså, är inte detta världens mest irriterande bild? Båda är i en helt annan värld...

Kommentarer
Postat av: Skogslilja

Ååh, jag bara älskar mina fotografskills!

2009-02-11 @ 21:43:17
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: kajsa

Hhihihi åå vår kännslor det e toppen.

Jo ja hörde vår fåglarna här ute jag då blev jag genast piggare hihihihi.

Hihihi jag älskar bilden sötizar. :)

2009-02-11 @ 22:14:48
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0