Fylla i överflöd

Igår var jag full... Riktigt kanoners ap packad. 
Vad jag drack? 
Tre öl... 

Hur är det möjligt kan man fråga sig? Drick aldrig alkohol när ni är sjuka är mitt svar. Det blir snefylla varken man vill eller inte, dessutom kastar man pommesfrites på folk. Inte bra. 

Efter kalaset på Tresexti skulle jag möta Jesper på Medusa. Men vid ingången frågade vakten vad fasen jag druckit. Tre öl svarar jag. Jag fattade ju inte att jag var full efter bara tre öl, det var ju faktist inte min avsikt att bli full. Vakten suckade nog djupt... tydligen vinglade jag och fick inte komma in. Jag blev arg. Men det gick ut över Jesper, när han kom ut.

Seriöst. Tre öl. Det dricker man ju på en vardag utan att känna någonting. Billig i drift? Svar ja.


Kommentarer
Postat av: Skogslilja

tove tove.. vad gör du när jag inte är med?

2009-02-21 @ 21:56:14
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: Fiia

Haha Tove tove..din sötnöt!;)

2009-02-22 @ 10:58:43
Postat av: kajsa

hihihi sötiz hahah kasta du pomes hahahah roligt:)

2009-02-22 @ 14:42:18
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0