En dag i Toves tecken...

Idag, efter ett ärende vid halv elva på förmiddagen, undrade jag vad jag skulle ta mig till. Vart skulle denna dag bära. Jag bestämde mig för att ta saken i egna händer, så jag satte mig på tåget och drog till Stockholm city. Där vandrade jag runt och spanade på kläder, och böcker.
Efter det vandrade jag in på Kulturhuset, bara för att lixom, fick ett sug på att titta på en pjäs, så jag drog tag i en tidning med kommande pjäser. Nu är frågan bara vem som vill hänga på?
Sedan åkte jag hem, och nu undrar jag vad jag ska göra av denna tisdags kväll...



Detta var verkligen en dag att bara slappa med sin egna tid...

Kommentarer
Postat av: kajsa

Gud så mysigt det låter,jag skulle åxå villja strosa runt i stockholm.

Jo ibland edet bra att umgås med sig själv åxå.

Gud va shopping sugen ja blev nudå hihihihi

2009-02-03 @ 18:55:13
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0