Det var en gång...

En vanlig dag på Rhodos i sommras.

Min polare: "Tove, jag har fåt utslag som kliar, typ på benen och på magen".
Tove som ligger bakis i sängen vräker ur sig utan att ens öppna ögonen: "Det är lungt, det är bara skabb".
Min polare blir genast rädd och undrar vad fasen det är för något.
Tove förklarar då att det är ett kvalster djur som bosätter sig under huden, och brukar dyka upp mellan fingrarna och tårna.
Min polare ser då över sina symtom och inser då att det kanske faktist är vad hon fått.
Tove kan inget annat än att skratta och se sig själv som en häxdoktor.


Efter ett besök hos farbror doktorn visade det sig också att min polare faktist fått skabb.

Kommentarer
Postat av: kajsa

va!!!! nämen ojojojo gud.

under huden urcha bra att ni gick till doktorn ialafall.

puss vännen

2009-02-01 @ 13:56:05
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0