Dagens uppdrag, allesammans!

Ja, då var det äntligen dags. Dagen vi alla väntat på. Mohaha.
Tänkte först utföra detta uppdrag, eftersom jag och Sara funderade på att markera vägen i gamla stan ikväll, för att hitta vägen tillbaka till tunnelbanan, ni vet, som Hans och Greta.



Men, efter lite eftertanke, jag har ingen vit krita, och har nog ingen tid att införskaffa mig en. Så det får bli en annan gång.
Istället utser jag detta till dagens uppdrag:


Det lär bli en del övergångsställen, eftersom jag ska på en spelning i Stockholm ikväll. Dessutom måste det se ganska skojigt ut, eftersom mitt balanssinne går att jämföras med en fullgubbe på styva linan...

Ni som undrar vad UPPDRAGET är för något, och ni som vill spana in andra stojiga, galna uppdrag, klicka här.
Eller gå in på deras hemsida och förändra ert liv!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihihih så roligt ni kommer ha ikväll pussar

2009-02-04 @ 23:06:15
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0