Bosse is right

Kära nån vad jag Odiggar den nya McDonalds reklamen. Den enda jag diggar där är faktist Bosse.

När vi ändå är inne på teve, så var nog "Den rätte för Rosing" det mest patetiska teveprogram jag sett. Personligen tycker jag att killarna de valde ut åt henne passar programet bra, alla är lika patetiska och desperata som Linda, och det behöver inte betyda att de är desperata på kärlek, mer på kändiskap. Dessutom råkar jag veta att en person i programmet var förlovad när han medverkade, och jag vet också hur långt han kommer att gå i programmet, kära nån säger jag bara... Tove got the inside information.


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag håller med, jävla skit program,såg åxå på det men bytte kanal blev för mycket urk.

Hoppas det är något mer vettigare på tvn ikväll,ska shappa lite :)

PUSSAR

2009-02-24 @ 23:36:54
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Tina

hahah ja fy fan vilket program..ändå kollar man ;) ja vet också..kan d vara så att din bror skvallrat runt lite kanske? ;)

2009-02-25 @ 11:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0