Sara och jag fick en enastående Bok idé

Ni vet killar, de fattar ju inte hur vi kvinnor fungerar... Öhum... Dessvärre är det nog tvärtom. Kvinnor har alldeles för mycket krav, alldeles för mycket tankar och alldeles för mycket utav det mesta som det verkar. . .Vi har alldeles för höga krav på männen vi träffar. För lets face it "de fattar ju noll"..
Nej, i själva verket är det nog kvinnor som "fattar noll". Kan vi inte bara bli liiite mer som männen, problemlösa och känslomässigt nollställda. Underbart!

I boken ska det finnas 1000 frågor om kvinnor, och lika många svar, från männens synvinkel. På så vis kan vi kvinnor anpassa oss lite mer efter er hjärna och förstå lite mer hur ni tänker. Ni vet, så vi slipper tänka själva på alla era dubbla budskap ni ger oss hela tiden, eller kanske inte ger oss, men trots detta försöker vi kvinnor att tolka dem. Tänk vad mycket tid vi alla skulle spara om vi hade svaret på allt nedskrivna.

Tycker detta är en enastående idé, då kan både män och kvinnor lära sig lite mer av varandra, och kanske tala samma språk en dag...


En alldeles förträfflig idé Sara.

Kommentarer
Postat av: Skogslilja

Vi bidrar till en bättre värld! ;)

2009-02-24 @ 12:07:39
Postat av: kajsa

Jag lovar å köpa eran bok isåfall så kanske jag förstår mig på killar mer.

Jo jag har funderat på det där med kännslo mäsigt nollstäld.

Skulle vara skönt å vara det,kanske man inte är lika rädd för bli sviken då.

HIHIHIHIHi

ni e för sötta ni två.

PUSS PÅ ER

2009-02-24 @ 20:29:23
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0