Apollo

Tove har en vana att spana in på Apollos hemsida och titta på lockande resor. Det var i alla fall förut. Nu när jag inte jobbar heltid har jag knappt kunnat spara en enda krona... Det är mer utgifter än inkomster, vilket stör mig någe innerligt! Jag har nämligen alltid haft råd att göra vad jag vill, ända sedan jag sparade ihop en hel drös med pengar att använda upp på resor. Nu är de dock slut, och jag känner mig alldeles pank. Dessutom har jag stora räkningar att betala denna månad, bland annat grekiska kursen jag går. Men efter denna månad kan det bara gå uppåt.

Det viktigaste jag behöver till våren är en ny kamera. Resten av pengarna kommer att gå till Afrika resan som troligen blir av. =D.


Ändå frustrerande att veta att man är långt därifrån just nu...

Kommentarer
Postat av: kajsa

urcha ja det är så tråkigt när man har dåligt med pengar :(

Å räknigar är det värsta som finns jag ska åxå betala i morg. :(

Men den som spar den har,eller hur säger man hihihi.

Ja arika resan låter toppen.

Snart får du åka ditt å gosa med dom stora katterna :) dom e ju så sötta.

Jag älskar tigrar :)

PUSSAR

2009-02-18 @ 22:17:05
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0