ÄNTLIGEN

Japp.
Hela denna dagen alltså. Kom fram till att jag inte alls ville till tandläkaren imorse (Vilket grundar sig i dålig ekonomi och lathet)! Det var bara att ringa och meddela att jag fått magsjukan, peppar peppar. Jag vet, jag hatar ju att ljuga, även inför tanläkare. Men hon lät så dömmande på telefonen så det bara blev så. Det kommer att slå tillbaka på mig själv, någon kommer antingen att ljuga för mig, eller också kommer jag få magsjukan... PEPPAAAAR! 

Sedan glömde ju min chef bort att ringa mig och meddela vilken tid jag skulle möta kolegorna och gå igenom morgondagen, mycket viktigt tydligen. Så min arbetspartner, och vän, ringde mig några timmar innan. Tur det, annars hade jag definitivt blitt sen eftersom jag är så bekväm av mig och hade låtit chefen höra av sig, vilken hon verkade glömt bort.

Nu ska jag strax ge mig iväg och plugga Grekiska! Det ni! Tove kommer definitivt bli grektalande, och även proffs.

OCH till sist, ÄNTLIGEN har jag min egen dator till hands! Sååå tråkigt att blogga från någon annans dator som inte har några roliga fantastiska blogg egenskaper alá Tove!


Strålande sol i Grekland. Sakna!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Härlig bild :)

Roligt med grekisa kursen :)

Gick det bra hoss tandläkarn?

Hoppas du haft en bra dag kraaamar

2009-02-09 @ 20:42:42
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0